måndag 3 december 2007

Halloween


Jag vet! Det har gått en månad sedan vi klädde ut oss i spöklika kläder, men jag fick just tillbaka bilderna från framkallningen! ;o) Måste publiceras!

Efter en lätt sminkning och preparering gav vi oss av till fest hos Douglas. God mat och trevligt sällskap blev det i ett par timmar innan vi återvände hem.
Det blev verkligen en kväll i skräckens tecken. Amanda blev vettskrämd när hon såg mig med det långa svarta håret och de svartsminkade ögonen. Hon blev otröstlig. Gissar att hon blev ännu mer förskräckt när den fula håriga "gubben" drog av sig peruken för att trösta...

Hade jag sett spektaklet hade jag nog svimmat!





Mamma letar blod bland fotograferna...



Pappa gör sig fin för att gå bort på fest!


-Så här! Ser jag läskig ut nu?



Jag tycker hela familjen blev vackrare än någonsin. Var det någon som sade Familjen Adams??

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälp!!! Är vi släkt?

/syss